Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP
loading...
  • Wpis
  • Podobne wpisy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer sprawy IT 01/02/2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania :
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Dostawa elektronicznego obiegu dokumentów w Gminie Kochanowice
Działając na podstawie art. 39 i art. 43 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Strona : www.kochanowice.pl
e-mail :gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 730 – do 1530
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl , www.bip.kochanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Dostawa programu do elektronicznego obiegu dokumentów o wymaganiach zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ
a. System elektronicznego obiegu dokumentów – 1 komplet (25 licencji)
b. Wdrożenie EOD – 1 komplet (instalacja i konfiguracja ).
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SIWZ

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

48311000-1 – Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48311100-2 – System zarządzania dokumentacją

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej, częściowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
Data zakończenia: do 23.03.2010r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie niżej wymienionych warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: – nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych także w rozdz. VII, pkt. 1 niniejszego ogłoszenia,
– nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
– wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
– złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
– nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
– niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
– zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia – wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
– zawiera błędy w obliczeniu ceny – wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
– nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, – nie wyrażenia zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na
przedłużenie okresu związania ofertą

4. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1
b. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 Prawa zamówień publicznych(według wzoru Zamawiającego) – Załącznik nr 2
c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
d. zaświadczenie w właściwego organu podatkowego oraz ZUS, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
f. wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej trzech dostaw podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania – Załącznik nr 6
g.dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane powyżej zostały wykonane należycie ( referencje)
h. szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5
i. instrukcja obsługi ( może być w wersji elektronicznej)
j. dokument wskazujący miejsca (numery, zakresy stron) w instrukcji obsługi opisujące realizację danego wymagania funkcjonalnego.
2. Dokumenty wymagane w przypadku podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
a. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. VI pkt.1 ppkt. b do d dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010.02.11 do godz. 10 00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat)

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010.02.11 o godz. 10 15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice,
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni,

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 28688-2010 dnia 02.02.2010 r.


Wójt Gminy Kochanowice
Kierownik Zamawiającego

Specyfikacja i załączniki

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Profilaktyka
    • Sołectwa
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 12-spichlerz
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice

    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie


    Telefon:
    34 3533 (100-102)


    Fax:
    34 353 31 05


    Mail:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Polityka Cookies