OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Remont i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pawełki, ul. Leśna”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice
Strona: www.kochanowice.pl
E-mail gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie obejmuje:
Wykonanie korytowania na całej długości drogi t.j. 650 mb i szerokości 4 mb, wykonanie podbudowy o grubości 20 cm z tłucznia drogowego o średnicy 0-60 mm, rozkładarką do mas wraz z uwałowaniem. Położenie nakładki bitumicznej o grubości 6 cm (po uwałowaniu).
Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszej specyfikacji.
Wspólny Słownik Zamówień:
45 23 31 40 – 3 Roboty drogowe
45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia:
– Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy
– Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 31.08.2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki:
a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych;
b) Złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
c)Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa;
d)Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
e)Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu;
f)Udzielają gwarancji na wykonane całego zadania na okres min. 36 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:
Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych;
Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem;
Ad. c)Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego);
Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu;
Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 36 miesięcy od dnia tych robót.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać:
a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego);
b)szczegółowy kosztorys ofertowy;
c)oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego);
d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;
f)oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 i ust 2, pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych;
g)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego);
h)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia – tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
i)kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności budownictwo drogowe;
j)kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa;
k)oświadczenie o posiadaniu narzędzi i urządzeń gwarantujących wykonanie przedmiotu zamówienia;
l)wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu;
m)dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. „l” została wykonana należycie.
Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. „d” – „g”, które składa każdy Wykonawca,
b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 26.06.2009 do godz. 900
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 26.06.2009 do godz. 9.30
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice, Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 180712 – 2009 dnia 05.06.2009 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl