OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: Nr GIR.271.6.2013.MP
Nazwa zadania: :„Dostawa węgla eko-groszku, węgla kamiennego – orzech gruby oraz miału węglowego do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Kochanowicach na sezon grzewczy 2013/2014”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
tel. 034/3533-100 fax. 034/3533-105
www.kochanowice.pl
gmina@kochanowice.pl
godziny urzędowania: 8.00- 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: http://www.bip.kochanowice.pl lub można ją odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14 w godz. od 8:00 do 15:00.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest:
1)Dostawa węgla eko-groszku o kaloryczności nie mniejszej niż 29 000 kJ/kg i wilgotności nie większej niż 15%, w ilości ok. 105,00 ton na sezon grzewczy 2013/2014 (przeciętna wielkość pojedynczej dostawy do: 5,00 t, 10,00 t, 15,00 t i 25,00 t) do kotłowni budynku wielofunkcyjnego w Kochanowicach ul. Lubliniecka 7;
2)Dostawa węgla kamiennego -orzech gruby- o kaloryczności nie mniejszej niż 28 000 kJ/kg i wilgotności nie większej niż 15%, ok 25,00 ton na sezon grzewczy 2013/2014 (przeciętna wielkość pojedynczej dostawy do: 3,00 t i 6,00 t) do kotłowni budynku w Jawornicy przy ul. Szkolnej 3.
3) Dostawa miału węglowego o kaloryczności nie mniejszej niż 23 000 kJ/kg i wilgotności nie większej niż 15%, w ilości 30,00 ton na sezon grzewczy 2013/2014 (przeciętna wielkość pojedynczej dostawy do 3,00 t i 5 t) do kotłowni w Kochcicach przy ulicy ul. XX-lecia PRL 55a.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
09.11.10.00-0 Węgiel i paliwa na bazie węgla
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wymagania organizacyjne:
Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez cały okres grzewczy na wezwanie zamawiającego (faks, telefonicznie lub inne skuteczne powiadomienie o potrzebie zaopatrzenia). Przeciętna wielkość pojedynczej dostawy eko-groszku do: 5,00 t, 10,00 t, 15,00 t i 25,00 t, węgla kamiennego –orzech gruby do: 3,00 t i 6,00 t oraz miału węglowego do 3,00 t i 5,00 t. Dostawy należy realizować wyłącznie w dni powszednie w godzinach od 7.30 do 14.30. Dostawy będą realizowane w ciągu 7 dni po uprzednim telefonicznym zamówieniu. Do każdej dostawy należy dołączyć certyfikat jakości węgla oraz dokument potwierdzający ilość dostawy.
Podane potrzeby roczne stanowią szacunkową wielkość i zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorców.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od momentu podpisania umowy do 30 kwietnia 2014 r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki (oświadczenie oferenta załącznik nr 2 do SIWZ):
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowa zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna.
2. Wymagane oświadczenia i dokumenty, które muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia – (Załącznik nr 1 do SIWZ);
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówieniu publicznym – (Załącznik nr 2 do SIWZ)
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Dostawca nie zalega z opłaceniem należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wymagane dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez dostawcę.
UWAGA!!!
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie Ad. VII pkt 2 ppkt c-e niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie poniższego kryterium:
Nazwa kryterium Waga Sposób punktowania
Cena 100 Cena brutto najniższa /cena brutto badana x 100
Maksymalna ilość punktów – 100.
Oferta, która uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie warunki zawarte w SIWZ zostanie uznana za najkorzystniejszą.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta w sprawie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Dostawa węgla eko-groszku, węgla kamiennego – orzech gruby oraz miału węglowego”, na adres:
Urząd Gminy w Kochanowicach
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
Sekretariat – pokój nr 11
do dnia 20 września 2013 r. do godz. 10:00
XI. Termin związania ofertą:
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 185461- 2013 dnia 12.09.2013 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl