OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Nazwa zamówienia
Przebudowa odcinka wodociągu tranzytowego o średnicy 160 mm i budowa sieci wodociągowej o średnicy 110 mm w miejscowości Lubecko, gm. Kochanowice
1/ Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona WWW.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8;00 do 15;00
2/ Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych
3/ Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: WWW.kochanowice.pl ( SIWZ – bezpłatna)
4/ Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
przebudowa 421 mb wodociągu tranzytowego o średnicy 160 mm
zasilanego w wodę z ujęcia w Kochcicach w południowej stronie pasa drogi
gruntowej łączącej ul. Cmentarną z ul. Lipską ( włączenie do istniejącego
wodociągu łącznikiem Hawle nr 0430 fi 160, kolana 60o kolano 45o , fi 160 PE na
podporze betonowej, włączenie, kołnierzowe na istniejącej zasuwie fi 150) i
budowa 190 mb sieci wodociągowej o średnicy 110 mm po północnej
stronie tej samej drogi, w miejscowości Lubecko, gm. Kochanowice.
Nie dopuszcza się ofert częściowych
Wspólny słownik zamówień:
45 23 00 00 – 8
5/ Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6/ Termin wykonania zamówienia:
31.10.2008r.
7/ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków;
Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1.są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia,
2.dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przez posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej ( z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne) na kwotę co najmniej 150.000,00zł.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy):
1.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
Ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących
3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 u Pzp. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub innych dokumentów rejestrowych
4.oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasie rolniczego ubezpieczenia Społecznego
5.dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.
7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. wykaz wykonanych w okresie pięciu lat co najmniej 3-ch robót odpowiadających rodzajem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,-zł. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej
10 informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
12. kosztorys szczegółowy
8/ Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
9/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
I Nazwa kryterium I waga I
—————————————————————————
I najniższa cena I 100 I
—————————————————————————
10/ miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 I piętro sekretariat UG
Do dnia 29 wrzesień 2008r. do godz. 9-tej
11/ miejsce i termin otwarcia ofert
Urząd Gminy Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Sala narad – I piętro sekretariat UG
Dnia 29 września 2008r. godz. 10
12/ termin związania z ofertą:
okres 30 dni od dnia terminu składania ofert
13/ informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
14/ informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
15/ informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
16/ Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień
publicznych nr 217778-2008 z dnia 08.09.2008r
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskieTelefon:34 3533 (100-102)Fax:34 353 31 05Mail:gmina@kochanowice.pl