Modernizacja gospodarstw rolnych w obszarze E nawadnianie gospodarstw
Szanowni Państwo,
wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, w zakresie pogłębienia wiedzy oraz potrzeby przekazania dodatkowych ważnych informacji, Śląski Oddział Regionalny ARiMR serdecznie zaprasza na spotkanie informacyjno-promocyjne dotyczące poddziałania 4.1.3 Modernizacja gospodarstw rolnych w obszarze E nawadnianie gospodarstw w ramach PROW 2014-2020, które odbędzie się 18 czerwca 2020 roku (czwartek) o godzinie 11:00
w formie online poprzez aplikację Microsoft Teams.
Zainteresowanych przedmiotowym spotkaniem prosimy o przesłanie wiadomości drogą elektroniczną na adresy email:
aneta.kolodziejska@arimr.gov.pl
o treści:
„Jestem zainteresowany spotkaniem z zakresu operacji typu: Modernizacja gospodarstw rolnych w obszarze E nawadnianie gospodarstw w dniu 18.06.2020. Proszę o przesłanie zaproszenia na spotkanie na mój adres e-mail …(tu należy podać Państwa adres e-mail)…”
UWAGA – prosimy o nieprzesyłanie żadnych Państwa danych osobowych.
Oczekujemy na Państwa zgłoszenia do końca dnia 16.06.2020 roku, natomiast w dniu 17.06.2020 roku, zostaną wysłane zaproszenia wraz z instrukcją opisującą sposób skutecznego podłączenia się do sesji spotkania.
Z uwagi na ograniczenia techniczne, w spotkaniu może uczestniczyć nie więcej niż 150 jednocześnie zalogowanych użytkowników. Uprzejmie informujemy, iż o skutecznej rejestracji decydować będzie kolejność Państwa zgłoszeń. Przewidujemy również możliwość kierowania pytań do pracowników prowadzących spotkanie, poprzez treści pisane na „czacie” lub zadawane z wykorzystaniem mikrofonów.
Szacowany czas spotkania około 2 godziny – 18.06.2020 roku, rozpoczynamy o godzinie 11:00, do zobaczeniu i do usłyszenia.
Klauzula informacyjna:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z organizacją spotkań przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa dla podmiotów zewnętrznych i beneficjentów.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) dalej: „RODO” informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II, 00-175 Warszawa.
2. Z administratorem Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się poprzez: e-mail info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa. - Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny administratora danych, wskazanych w pkt 1.
- Pozyskane przez Administratora Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, tj. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu osobowego na terenie ARiMR.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Zebrane dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, będą przetwarzane przez okres trzech miesięcy. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez administratora danych.
- Przysługuje Pani/Panu mi prawo dostępu do treści danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl