Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul. XX-lecia PRL w Kochciach w gminie Kochanowice
Numer sprawy GIR-341/13/09 Kochanowice, dnia 26.10.2009 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nazwa zadania: „Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul. XX-lecia PRL w Kochciach w gminie Kochanowice ” Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Strona www.kochanowice.pl E-mail gmina@kochanowice.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona www.kochanowice.pl
E-mail gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.kochanowice.pl/wiadomosci/97968/7/odbudowa kanalizacji deszczowej na ul xxlecia prl w kochciach w
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.kochanowice.pl/wiadomosci/97968/7/odbudowa kanalizacji deszczowej na ul xxlecia prl w kochciach w
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje:
Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul.XX-lecia PRL wraz z przyłączami i wpustami ulicznymi w pasie chodnika z rozbiórką istniejącego chodnika i jego odbudową
Zakres robót objętych projektem przewiduje:
a/ niezbędne prace przygotowawcze,
b/ rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych wraz z krawężnikami,
c/ roboty ziemne związane z demontażem starego kanału deszczowego,
d/ zabudowa nowej sieci odwadniającej o łącznej długości 1049,0m:
· odc. D0 – D20 z rur żelbetowych WITROS kl. A Ø800/95 mm – o dł. L= 757,0 m,
· odc. D20 – D28 z rur żelbetowych WITROS kl. A Ø500/75 mm – o dł. L= 292,0 m,
· przyłącza kanalizacji deszczowej (84 szt.) z rur PVC SDR 34 S 16,7 kl. S Ø160/4,7mm,
· przyłącza (13szt.) wpustów ulicznych (24szt.) z PVC SDR 34 S 16,7 kl. S Ø200/5,9mm i Ø250/7,3mm,
e/ budowa chodnika z kostki brukowej betonowej 8 cm na powierzchni 1628,50 m2 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr.3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o gr.15cm,
f/ wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej 8 cm na powierzchni 482,90 m2 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr.3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm o gr.25cm
g/ chodnik ograniczony od strony jezdni krawężnikiem 30cm x 15cm na ławie betonowej z oporem zaś od strony pobocza gruntowego obrzeżem 8cm x 30cm
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe
45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
– Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy
– Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 30.06.2010r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 tycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
Lp.
Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny:
1.
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu
Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania
3.
Zaświadczenie o nie zaleganiu
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
4.
Uprawnienia pracowników
Udokumentują, że dysponują osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przedłożą zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa)
5.
Wykaz narzędzi i urządzeń
Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujące wykonanie określonego w rozdz. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
6.
Wykaz wykonanych robót budowlanych
Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na odbudowie kanalizacji deszczowej wraz z chodnikiem lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.
7.
Gwarancje
Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót
8.
Ubezpieczenie
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Lp.
Nazwa dokumentu potwierdzającego
Wymagany dokument
Nr załącznika do SIWZ
1.
Formularz ofertowy
Oferta sporządzona według załączonego wzoru
1
2.
Przedmiar robót
Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót
Załącznik zewnętrzny
3.
Oświadczenie z art. 22
Oświadczenie z art. 22
2
4.
Aktualny odpis z właściwego rejestru
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Załącznik zewnętrzny
5.
Zaświadczenia z ZUS-u i US
Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące
Załącznik zewnętrzny
6.
Zaświadczenie z KRK
Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące
Załącznik zewnętrzny
7.
Potencjał kadrowy
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia
3
8.
Uprawnienia pracowników
Kopie uprawnień kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
Załącznik zewnętrzny
9.
Zaświadczenie z Izby
Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
Załącznik zewnętrzny
10.
Wykaz narzędzi i urządzeń
Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujący wykonanie określonego w rozdz. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
4
11.
Wykaz wykonanych robót budowlanych
Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na odbudowie kanalizacji deszczowej wraz z chodnikiem lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu
5
12.
Ubezpieczenie
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 1 000 000 PLN netto
Załącznik zewnętrzny
b. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
· dokumenty wymienione w SWIZ w rozdziale V punkcie 5.1. lp. „4” – „7”, które składa każdy Wykonawca,
· pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 16.11.2009 do godz. 1200
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 16.11.2009 o godz. 1230
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
373718 – 2009 dnia 26.10.2009 r.
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskieTelefon:34 3533 (100-102)Fax:34 353 31 05Mail:gmina@kochanowice.pl