Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP
loading...
  • Wpis
  • Podobne wpisy

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Biura Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego

Zarząd Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego (zwany dalej „Związkiem”) ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Związku w pełnym wymiarze czasu pracy.

Osoby zatrudniona na stanowisku Dyrektora będzie odpowiedzialna za:
– Organizację i kierowanie pracą Biura Związku;
– Wykonywanie uchwał Zarządu Związku;
– Realizację decyzji podjętych przez Zarządu Związku;
– Realizację ramowego planu działalności oraz rocznego planu finansowego Związku;
– Opracowywanie planu finansowego oraz ramowego planu działalności na kolejne lata;
– Koordynowanie realizacji zadań dotyczących programu działań dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Centralnego, w tym w szczególności monitorowania wdrażania projektów w nim ujętych, zaawansowania finansowego, monitorowania wskaźników określonych przez Zarząd Województwa Śląskiego oraz składania niezbędnych informacji / raportów określonych przez Zarząd Województwa Śląskiego;
– Współpracę z gminami i powiatami w zakresie realizacji zadań statutowych;
– Pełnienie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Biura.

Wymagania niezbędne
Wykształcenie wyższe magisterskie;
Udokumentowane zatrudnienie w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach kierowniczych;
Opracowanie i przedłożenie koncepcji funkcjonowania Biura Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego;
Znajomość następujących dokumentów:
– Projekt rozporządzenia ogólnego KE na lata 2014 – 2020
– Strategia Europa 2020
– projekt Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 z października 2013;
– projekt Uszczegółowienia Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 z lipca 2013;
– „Zasady Realizacji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Polsce”, zatwierdzone przez Ministra Rozwoju Regionalnego w lipcu 2013 r.;
– Strategia Rozwoju Województwa Śląskiego „Śląskie 2020+”;
– Ustawa o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 poz. 594 j.t.);
– Ustawa o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2013 poz. 595 j.t.);

Wymagania dodatkowe:
– Doświadczenie w przygotowaniu wniosków w celu pozyskania środków, jak również realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych – co najmniej trzyletnie;
– Znajomość języka obcego – preferowany angielski;
– Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów WORD, EXCEL, POWER POINT

Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
– Umiejętność strategicznego myślenia, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– życiorys zawodowy;
– list motywacyjny;
– kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe i staż pracy;
– koncepcja funkcjonowania Biura;
– oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych;
– oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

Informacje dodatkowe:
Konkurs ma charakter dwuetapowy:
I etap – test merytoryczny
II etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Do testu merytorycznego zostaną dopuszczeni kandydaci, którzy spełnią wymagania dotyczące wykształcenia, stażu pracy oraz złożą wszystkie wymagane dokumenty.
W przypadku, gdy liczba kandydatów kwalifikujących się do konkursu byłaby mniejsza niż 5, Komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu konkursu w ramach jednego etapu – rozmowy kwalifikacyjnej.

Oświadczenia, CV, list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem przysięgłym.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura ZGiPSC”, Imię i nazwisko, Adres zamieszkania, nr tel., adres mailowy w terminie do 13 stycznia 2014 na adres:

Urząd Miejski w Gliwicach
ul. Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
Pok. 370
Biuro Rozwoju Miasta
Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Dodatkowe informacje:
– Informacje na temat niniejszego konkursu tj. wyniki z poszczególnych jego etapów oraz wyniki konkursu będą publikowane na stronie internetowej Miasta Gliwice w zakładce „Subregion Centralny” oraz na stronie internetowej Miasta Katowice w dziale Aktualności.
– Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Gliwicach po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
– Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 239-11-00.
– Nadesłane oferty nie będą odsyłane.
– Miejsce świadczenia pracy: Gliwice, ul. Bojkowska 37

Regulamin konkursu na stanowisko Dyrektora

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • Informacje turystyczne

    • Turystyka
    • Przyroda
      • Ścieżka dydaktyczna „Na Brzozę”
      • Walory przyrodnicze
      • Pomniki przyrody
    • Historia
    • Zabytki
    • Baza noclegowa
      • Schronisko Młodzieżowe
      • Agroturystyka
      • Inne
    • Restauracje
    • Hale sportowe
    • Boiska sportowe i place zabaw
  • Straż Gminna

    • Ogłoszenia Straży Gminnej
    • Akty prawne
    • Fotoradar
    • Zwierzaki
  • Odpady – podmenu

    • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Harmonogram odbioru odpadów
    • Zasady segregacji
    • Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
    • PSZOK
    • Odpady w liczbach
    • Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
    • Podstawy prawne
    • Ciekawostki
    • Kontakt – gospodarka odpadami
  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Transport Publiczny
    • RODO
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Sołectwa
    • Profilaktyka
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
    • Ukraina
    • Czyste powietrze
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Nieodpłatna pomoc prawna
    • System Informacji przestrzennej
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 13-lkgs
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice


    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie



    Telefon:
    34 3533 (100-102)



    Email:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset