OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Wyłonienie Przedsiębiorcy Wodno-Kanalizacyjnego dla celów zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kochanowice”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8.00 do 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków dla odbiorcy tego typu usług z terenu gminy Kochanowice przy wykorzystaniu gminnych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniem ścieków oraz innych aktów obowiązujących w tym zakresie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) produkcję, zakup i dostawę wody o właściwym składzie fizykochemicznym
i bakteriologicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) odprowadzanie, przepompowanie i oczyszczanie ścieków na oczyszczalni w Kochcicach zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) sprzedaż wody dla miejscowości Draliny oraz Lisowice w gminie Pawonków, zakup wody dla miejscowości Kochanowice i miejscowości Lubockie oraz zrzut ścieków z miejscowości Lubecko do miejscowości Lubliniec, po uprzednim uzgodnieniu z Właścicielem zasad sprzedaży i zakupu wody oraz zrzutu ścieków poza gminę,
4) bieżącą eksploatację i konserwację urządzeń przeznaczonych do zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków zgodnie z przepisami cyt. w § 1 ust. 2 ustawy, a przede wszystkim:
• prowadzenie codziennego nadzoru technicznego urządzeń i obiektów ujęć wodnych, oczyszczalni ścieków i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i uprawnieniach;
• prowadzenie właściwej konserwacji urządzeń technicznych, przeglądów i remontów planowych;
• prowadzenie działań ograniczających straty wody; wszelkie straty i ubytki wody obciążają Eksploatatora;
• dbanie o dobry stan techniczny, sanitarny i estetyczny urządzeń (w tym hydrantów p.poż. oraz elektryki i automatyki przepompowni wody i ścieków);
• prowadzenie ewidencji hydrantów i udostępnianie ich jednostkom straży pożarnej;
• prowadzenie pogotowia wodociągowego 24h/dobę;
• utrzymywanie właściwych parametrów pracy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi;
• prowadzenie prac remontowych i napraw konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją, w tym dokumentacją techniczno-ruchową każdego urządzenia technicznego będącego na wyposażeniu ujęć wody, przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków;
• usuwanie wszelkich awarii, usterek i nieszczelności na sieciach wodociągowych, ujęciach wody i stacji uzdatniania wody;
• wymiana uszkodzonych nawiertak, zasuw, hydrantów i włazów ulicznych;
• przyjmowanie zgłoszeń o awariach sieci i przyłączy oraz nielegalnych poborach wody i zrzutach ścieków pod numerem telefonu komórkowego lub stacjonarnego dostępnego całodobowo we wszystkie dni w roku (także niedziele i święta);
• płukanie i kontrolowanie szczelności sieci wodociągowej, jej uzbrojenia oraz oznakowania urządzeń sieciowych, bieżące czyszczenie sieci kanalizacyjnej, bieżącą kontrolę składu zrzucanych ścieków;
• kontrolę podłączeń do urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (w tym kontrolę podłączeń wód deszczowych i drenażowych);
• ewidencję, wymianę i montaż wodomierzy, kontrolę ich działania i dokonywanie odczytów;
• obsługę odbiorców wody i dostawców ścieków zgodnie z obowiązującym regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kochanowice;
• dokonywanie włączeń przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych do sieci;
• wydawanie warunków technicznych na budowę sieci i przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych oraz uczestniczenie w ich odbiorze;
• uczestniczenie w przeglądach technicznych i odbiorach końcowych nowo realizowanych na terenie gminy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i innych obiektów związanych z działalnością wodno-kanalizacyjną;
• zawieranie umów z odbiorcami wody oraz dostawcami ścieków;
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej, rozliczeniowej i administracyjnej wymaganej dla prowadzenia działalności;
• wykonywanie poleceń organów kontrolnych oraz Właściciela;
• wnioskowanie pod adresem Właściciela o zatwierdzenie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz taryf, określonych w ustawie, o której mowa w § 1 ust.2;
• przestrzeganie przy wykonywanych pracach, obsłudze maszyn i urządzeń, będących na wyposażeniu działalności wodociągowo – kanalizacyjnej przepisów BHP, Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych;
• pokrywanie wszelkich kosztów i opłat związanych z przedmiotem zamówienia zawartych w projekcie umowy, w tym kosztów energii elektrycznej ujęć wody w Kochcicach i Lubockiem, oczyszczalni ścieków w Kochcicach, przepompowni w Kochanowicach ul. Lubocka i ul. Ostrowska, ul. Oleska w Lubecku, w Droniowicach i Harbułtowicach, kosztów zakupu wody dla Droniowic, Harbułtowic i Kochanowic, kosztów zrzutu ścieków z Lubecka do Lublińca wraz z utrzymaniem studni pomiarowej, opłat za korzystanie ze środowiska, opłat Urzędu Dozoru Technicznego, podatków i kar w ich równowartości (m.in. WIOŚ, PIP), opłat za usługi telekomunikacyjne, czynszu dzierżawnego, kosztu umorzenia i inne.
2. Urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne będą przekazane przedsiębiorstwu w formie dzierżawy, za którą pobierany będzie roczny, płatny w równych 12-miesięcznych ratach, czynsz w wysokości 150.000,00 netto , corocznie waloryzowany.
3. Dane do skalkulowania ceny oferty zawarte są w SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
65 10 00 00-4 Usługi przemysłu wody i podobne
65 13 00 00-3 Obsługa stacji wody
90 48 00 00-5 Usługi gospodarki ściekowej
90 48 10 00-1 Eksploatacja zakładów oczyszczanie ścieków
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Umowa na czas nieoznaczony.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania, odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: przez ostatnie 3 lata, realizowali lub realizują w sposób ciągły w ramach jednej umowy usługi odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia na rzecz minimum 2.000 odbiorców indywidualnych i eksploatacji ujęć wody o wydajności minimum 50 m3/h;
3) dysponują lub będą dysponowali sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, w tym pojazdem i sprzętem pogotowia technicznego zdolnym do funkcjonowania 24 g/dobę, pracownikami do obsługi pogotowia technicznego 24 g/dobę w ilości minimum 5 osób, w tym elektrykiem oraz minimum jedną osobą z wyższym wykształceniem technicznym o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych;
4) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, tzn. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000zł;
5) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądownie w związku z zamówieniem publicznym;
6) przedstawią wycenę ofertową zamówienia wraz ze szczegółową kalkulacją cenową
7) zapewnią podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii wodociągowej w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia;
8) zapewnią niezwłoczne usuwanie awarii wodociągowych, nie dłużej niż w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia;
9) posiadają zezwolenie wydane przez Wójta Gminy Kochanowice na prowadzenie działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia lub oświadczą, że w terminie 1 miesiąca od zawarcia umowy takie zezwolenie uzyskają;
10) zaakceptują projekt umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ.
2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1b), 1c), 1d), 2), 3), 4), 6), 7), 8), 9) i 10) oraz każdy oddzielnie spełniał warunek określony w pkt. 5) niniejszego rozdziału
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy PZP – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dla potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia dokumenty potwierdzające spełnienie warunku z rozdziału II pkt 2.1 ust 1.2), z podaniem przedmiotu usług, ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – wystawioną nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) wykaz pojazdów i sprzętu koniecznych do funkcjonowania pogotowia wodociągowego 24 godziny na dobę;
7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg warunku z rozdziału II pkt 2.1 ust 1.3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!!!
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w ust. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będą:
– Stopa zysku (wysokość) uwzględniania przy ustalaniu ceny wody i ścieków (zg z załącznikiem nr 1) 0-40pkt;
– Posiadanie zaplecza technicznego, niezbędnego sprzętu (zg z załącznikiem nr 2), doświadczenia (w eksploatacji ujęć wody, stacji uzdatniania wody, przepompowni ścieków, przepływowych oczyszczalni ścieków „Lemna” o przepustowości Q>650m3/d, oraz oczyszczalni dla 4-150 RLM) , kwalifikacji oraz wiedzy pracowników dotyczącej w/w przedmiotu przetargu (zg z załącznikiem nr 3) 0-30pkt;
– Deklarowana wielkość nakładów w każdym roku na naprawy i remonty sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych (zg z załącznikiem nr 1) 0-30pkt;
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14.06.2012 do godz. 10.00
Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat) Oferty zostaną otwarte dnia: 14.06.2012 o godz. 1015
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 191994 – 2012 dnia 06.06.2012 r.
Wójt Gminy Kochanowice
mgr inż. Ireneusz Czech
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl