OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Bankowa obsługa budżetu Gminy Kochanowice oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2015r.”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa bankowa Gminy Kochanowice oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 4 lat kalendarzowych, tj. od 01.07.2011r. do 30.06.2015r. W celu umożliwienia wstępnej oceny kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi podajemy informację dotyczącą projektu planu dochodów i wydatków budżetu Gminy Kochanowice zgodnie z uchwałą budżetową na 2011r.
ROK DOCHODY OGÓŁEM WYDATKI OGÓŁEM
2011 20.387.753,00 22.025.021,00
Gmina posiada obecnie, oprócz rachunku podstawowego, 28 pomocniczych rachunków bankowych, zarówno do obsługi jednostek organizacyjnych gminy, jak i innych, wymaganych przepisami prawa w celu wyodrębniania środków finansowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.Kompleksową obsługę bankową budżetu oraz jej jednostek organizacyjnych obejmującą następujące usługi:
•Prowadzenie rachunku bieżącego (podstawowego) Gminy Kochanowice
•Prowadzenie rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Kochanowice oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Kochanowice
•Realizacja lokat terminowych na zlecenie Gminy Kochanowice
•Sprzedaż produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego tj. kredytów w rachunku bieżącym
•Bankowość internetową obejmującą w szczególności :
-o stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych,
-o uzyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych oraz kursach walut, możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu oraz jednostek budżetowych,
•Realizacja zleceń płatniczych w formie elektronicznej nie później niż następnego dnia roboczego
•Przyjmowanie wpłat gotówkowych
•Dokonywanie wypłat gotówkowych
•Przechowywanie depozytów
•Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy oraz jej jednostek organizacyjnych.
2.Jednostki Gminy objęte obsługą bankową:
-Urząd Gminy Kochanowice,
-Zespół Szkół w Kochanowicach
-Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kochcicach
-Zespół Szkół w Lubecku
-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kochanowicach
-Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Pawełkach
-Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach
-Gminna Biblioteka Publiczna
3.Informacje dodatkowe:
A.Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:
•potwierdzenie salda,
•wyciągi bankowe,
•likwidację rachunku bankowego,
•otwarcie rachunku lokat terminowych,
•realizację przelewów dokonywanych przez zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę zamawiającego,
•realizację przelewów dokonywanych przez zamawiającego wewnątrz banku, pomiędzy rachunkami gminy oraz jej jednostkami organizacyjnymi.
B.Prowizje i opłaty podczas trwania umowy nie ulegną zmianom;
C.Zamawiający informuje, że wszelki sprzęt konieczny do przesyłu środków finansowych drogą elektroniczną, jego dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi ponosić będzie oferent,
D.Zamawiający wymaga, aby:
-miesięczna opłata za przechowywanie depozytów wynosiła 0 zł.
Celem zbadania sytuacji finansowej Zamawiającego udostępnia się następujące dokumenty na stronie www.bip.kochanowice.pl:
1.Uchwały Rady Gminy [Zakładka: Prawo lokalne. Uchwały Rady]
2.Sprawozdania z wykonania budżetu [Zakładka: Prawo lokalne. Sprawozdanie budżetowe]
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66 11 00 00 – 4 Usługi bankowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: od 01.07.2011r. do 30.06.2015r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a/Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
b/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c/Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
d/Spełniają wymagania zawarte w ustawie z dnia 29 sierpnia 1977 r. prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.)
e/Wykażą się:
-Posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,
f/Posiadają lub utworzą w miejscowości Kochanowice i w miejscowości Kochcice co najmniej punkt kasowy najpóźniej w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt od 1a do 1d musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Warunek określony w pkt 1e dotyczący posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
2.2.Oferta powinna zawierać:
a)formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający dane wykonawcy i cenę usług, będących przedmiotem zamówienia,
b)oświadczenia wg załącznika nr 2, w tym:
-oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
-oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je,
-oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji.
2.3.Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, a także rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
d)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 1e oraz zobowiązanie Wykonawcy do kontynuowania w/w ubezpieczenia do końca obowiązywania umowy, w przypadku gdy posiadane ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu umowy. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione wyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!!!
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Najniższa cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 24.05.2011 do godz. 1100
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat) Oferty zostaną otwarte dnia: 24.05.2011 o godz. 1115
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 100812 – 2011 dnia 05.05.2011 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl