OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu termomodernizacyjnego wraz z premią w wysokości 141.959,00 zł na zadanie inwestycyjne pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kochanowice”
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
www.kochanowice.pl e-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30,
Wtorek do 16:00 tel. (034) 353 31 00, fax (034) 353 31 05 2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy w Kochanowicach ul. Wolności 5, pokój nr10 lub
pobrać z strony internetowej www.kochanowice.pl
Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: bezpłatna
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie gminie Kochanowice kredytu termomodernizacyjną wraz z premią w wysokości 141.959,00zł (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100) z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Kochanowice” na okres od 30.03.2011 roku do 30.12.2013 roku.
kod CPV 66.11.30.00-5
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
transza w kwocie 141.959,00 zł do dnia 19.07.2010r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i załączniki:
a) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru „FORMULARZ OFERTOWY” stanowiący – załącznik Nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 2 do SIWZ;
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Oświadczenie o podpisaniu umowy o współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjną – załącznik Nr 3 do SIWZ.
e) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
f) Zezwolenie właściwego organu na wykonywanie czynności bankowych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie V pkt b-d niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
| Nazwa kryterium |Waga |
cena |100 % |
10) Miejsce i termin składania ofert: Gmina Kochanowice ul. Wolności 5 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat) do dnia 05.07.2010 r. do godz. 10:00
11) Termin związania ofertą okres 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kierownik Zamawiającego
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl