OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Wykonywanie prac polegających na organizacji biura i przygotowywaniu dokumentów związanych z procedurami prowadzonymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach gminy Kochanowice”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice
www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 730 do 1530
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac polegających na organizacji biura i przygotowaniu dokumentów związanych z procedurami prowadzonymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach gminy Kochanowice.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
72.31.00.00-1 Usługi przetwarzania danych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy.
Termin wykonania robót objętych zamówieniem: 24 miesiące.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz:
– udowodnią wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat podobnej usługi o łącznej wartości powyżej 700000 zł, polegającej na wykonywaniu dokumentacji pomocniczej dla straży gminnych objętej niniejszym zamówieniem,
– potwierdzą dysponowanie osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do dostępu do danych osobowych, które będą uczestniczyć bezpośrednio w realizacji zamówienia lub przeszkolą osoby realizujące zamówienie, potwierdzą dysponowanie potencjałem technicznym, niezbędnym do realizacji zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia.
1.Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia/nie spełnia” z zastrzeżeniem ust. 3
2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie 3 dni, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowe zasady dotyczące dostarczania przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Wykonawca obowiązany jest dostarczyć:
1)wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg załączonego WZORU OFERTY – zał. nr 1 do SIWZ;
2)formularz cenowy – zał. nr 2 do SIWZ;
3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią zał. nr 3 do SIWZ,
4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
5)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
6)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania tego rodzaju prac, a także informację o zakresie wykonywanych przez nich czynności – zał. nr 4 do SIWZ,
7)wykaz potencjału technicznego, jakim dysponuje wykonawca – zał. nr 5 do SIWZ,
8)oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz właściwego urzędu skarbowego oraz zakładu ubezpieczeń społecznych, kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
9)wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich wykonanie – załącznik nr 6 do SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i oceny sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług o podobnym charakterze u innych zamawiających, na podstawie oceny ewentualnej prezentacji wykonanej przez Wykonawcę (po uprzednim wezwaniu go do prezentacji, dokonanej po otwarciu ofert) i na tej podstawie uznać, że dana usługa nie odpowiada usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
10) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200000 zł.
W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej winien złożyć dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego oświadczenia i dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenia i dokumenty określone w pkt. 3-10 wymagane są od każdego z wykonawców.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo opisujące zakres pełnomocnictwa i podpisanie przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną.
W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 Prawa zamówień publicznych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Najniższa cena
– 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 19.05.2010 do godz. 10.00
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat) Oferty zostaną otwarte dnia: 19.05.2010 o godz. 10.15
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 118931 – 2010 dnia 11.05.2010 r.
Wójt Gminy
Kochanowice
Ireneusz Czech
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl