OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Kochanowice, dnia 09.11.2009
Numer sprawy IT 03/11/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nazwa zadania :
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Dostawa elektronicznego obiegu dokumentów w Gminie Kochanowice
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice Strona : www.kochanowice.pl
e-mail :gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 7.30 – do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl , www.bip.kochanowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie 1. – dostawa programu do elektronicznego obiegu dokumentów o wymaganiach zgodnych z załącznikiem nr 4a do SIWZ
a.System elektronicznego obiegu dokumentów – 1 komplet (25 licencji)
b.Wdrożenie EOD – 1 komplet (instalacja i konfiguracja )
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4a do SIWZ
Zadanie 2. Urządzenie wielofunkcyjne wprowadzające dokumenty do obiegu – 1 szt.
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4b do SIWZ
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
48311000-1 – Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
48311100-2 – System zarządzania dokumentacją
30232000-4 – Sprzęt peryferyjny
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1: Data zakończenia: do 31.12.2009r.
Zadanie 2: 10 dni o daty podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie amówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który:
– nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych także w rozdz. VII, pkt. 1 niniejszego ogłoszenia,
– nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
– wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
– złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
– nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: – niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
– zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
– wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
– zawiera błędy w obliczeniu ceny – wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
– nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, – nie wyrażenia zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na
przedłużenie okresu związania ofertą
4. Oferta musi zawierać:
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1
b. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 Prawa zamówień publicznych(według wzoru Zamawiającego) – Załącznik nr 3
c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
d. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
e. wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej trzech dostaw podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania – Zadanie 1.
f. wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jednej dostawy podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania – Zadanie 2.
g. dokumenty potwierdzające ,że dostawy wykazane powyżej zostały wykonane należycie
h. szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia – (według własnego wzoru )- Zadanie 1
i. szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5b – Zadanie 2.
-. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. VII pkt. 4 ppkt. b do d dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009.11.17 do godz. 11 00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009.11.17 o godz. 11 15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni,
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 389268 dnia 09.11.2009 r.
Kierownik Zamawiającego
Załaczniki do przetargu
Pytania i odpowiedzi w sprawie postępowania
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskieTelefon:34 3533 (100-102)Fax:34 353 31 05Mail:gmina@kochanowice.pl