OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Rozbudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji turystycznych i sportowych poprzez budowę boisk sportowych w miejscowościach Kochanowice i Kochcice ”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Strona www.kochanowice.pl
E-mail gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 8.00 do 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem opracowania jest wykonanie przy Zespole Szkół w Kochanowicach oraz przy ulicy Słonecznej i Parkowej w Kochcicach boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu natryskowego, ogrodzenia, ciągów komunikacyjnych i nawierzchni z trawy naturalnej. Projekt przewiduje wykonanie podbudowy wraz z nawierzchnią z asfaltobetonu oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Boisko wielofunkcyjne składać ma się z boiska do piłki ręcznej, koszykowej i siatkówki. Wykonanie wokół boiska chodniki z kostki betonowej, oraz odwodnienie powierzchniowe z korytek betonowych. Boisko zostanie ogrodzone po obwodzie ogrodzeniem o wysokości 4 m. Ogrodzenie posiadać będzie usytuowaną furtkę i awaryjną bramę wjazdową dla karetek pogotowia. Przy ogrodzeniu przebiegać będzie opaska z trawy naturalnej.
Technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK na podbudowie z kruszywa kamiennego.
Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej załączonym do niniejszej specyfikacji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
74 22 50 00 – 2 Roboty pomiarowe
45 11 12 00 – 0 Roboty ziemne
45 23 61 00 – 1 Podbudowa
45 23 32 20 – 7 Nawierzchnia asfaltobetonowa
45 23 32 00 – 1 Boisko o nawierzchni poliuretanowej
45 23 32 22 – 1 Nawierzchnia z kostki brukowej
45 34 20 00 – 6 Ogrodzenie siatkowe wysokości 410 cm
45 23 24 51 – 8 Odwodnienie powierzchniowe
45 11 27 20 – 8 Ukształtowanie terenów sportowych zieleń
45 23 61 00 – 1 Sprzęt sportowy i mała architektura
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia:
– Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy
– Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 17.11.2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
Lp. Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny:
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu
Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania
3. Zaświadczenie o nie zaleganiu
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
4. Uprawnienia pracowników
Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa
5. Wykaz narzędzi i urządzeń
Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych
Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na budowie 2 boisk wielofunkcyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu
7. Gwarancje
Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót
8. Ubezpieczenie
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Lp. Nazwa dokumentu potwierdzającego Wymagany dokument Nr załącznika do SIWZ
1. Formularz ofertowy Oferta sporządzona według załączonego wzoru 1
2. Przedmiar robót Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót Załącznik zewnętrzny
3. Oświadczenie z art. 22 Oświadczenie z art. 22 2
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Załącznik zewnętrzny
5. Zaświadczenia z ZUS-u i US Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące Załącznik zewnętrzny
6. Zaświadczenie z KRK Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące Załącznik zewnętrzny
7. Potencjał kadrowy Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia 3
8. Uprawnienia pracowników Kopie uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie Załącznik zewnętrzny
9. Zaświadczenie z Izby Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Załącznik zewnętrzny
10. Wykaz narzędzi i urządzeń Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4
11. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na budowie 2 boisk wielofunkcyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu 5
12. Ubezpieczenie Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 1 000 000 PLN netto Załącznik zewnętrzny
Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia w ofercie, dotyczące materiałów użytych przy budowie boiska wielofunkcyjnego:
a) Certyfikaty lub deklaracje zgodności z polskimi normami
b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
c) Atesty PZH dla poszczególnych materiałów
d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
b. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
• dokumenty wymienione w rozdziale V punkcie 5.1. lp. „4” – „7”, które składa każdy Wykonawca,
• pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 02.09.2009 do godz. 1000
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 02.09.2009 o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
275666 – 2009 dnia 12.08.2009 r.
Pozostałe załączniki są dostępne na stronie BIP
Przetarg – boiska
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl