OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„ Modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach ul. Lubliniecka 5 42-713 Kochanowice Strona www.gci.kochanowice.pl
E-mail gok@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 1000 do 2000
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.gok@kochanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje:
1. wymianę instalacji elektrycznej w budynku GCKiI :
– demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
– demontaż rozdzielni i przyłączy budynku,
– montaż złącza licznikowego TL oraz rozdzielni T1, T2, T3, TB.
– wykonanie instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych
– montaż koryt kablowych dla instalacji teleinformatycznej wraz z gniazdkami zasilającymi i
logicznymi oraz niezbędną infrastrukturą kablową,
– wykonanie instalacji alarmu włamaniowego,
– wykonanie instalacji alarmu pożarowego,
– montaż czujek alarmowych i sygnalizatorów oraz centrali,
– wykonanie instalacji oświetlenia i nagłośnienia sceny
– wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.
2. Malowanie remontowanych pomieszczeń
3. Remont sali widowiskowej:
– cyklinowanie parkietu,
– remont ścian i sufitu
4. Naprawę uszkodzonych elementów opierzenia dachu
Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszej specyfikacji.
Wspólny Słownik Zamówień:
45453100-8 – roboty renowacyjne
45311100-1 – roboty z zakresie przewodów instalacji elektrycznej
45311200-2 – roboty w zakresie opraw elektrycznych
45314200-3 – instalowanie infrastruktury kablowej
45315700-5 – instalowanie rdzeni elektrycznych
45314310-7 – instalowanie okablowania komputerowego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
– Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy ( etapami w uzgodnieniu z Zamawiającym)
– Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 20.08.2009 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki:
a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem
c) Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt.IV niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.
e) Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 12 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:
Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.
Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami objętymi zamówieniem.
Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego)
Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy
Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.
Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 12 miesięcy od dnia tych robót.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać:
a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego)
b)kosztorys ofertowy
c)oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego)
d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
e)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne
f)oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24
ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych
g)oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 Prawa zamówień publicznych
h)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)
i)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia – tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
j)kopie uprawnień do kierowania robotami w zakresie zamówienia
k)kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa
l)wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.
m)dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. „l”, została wykonana należycie.
Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. „d” – „g”, które składa każdy Wykonawca,
b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia:27.03.2009 r. do godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego:
Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach ul. Lubliniecka 5
42-713 Kochanowice
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 27.03.2009 r., o godz. 1130 w siedzibie zamawiającego:
Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach
ul. Lubliniecka 5 42-713 Kochanowice
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 26.04.2009 r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
NR 52938 – 2009 data zamieszczenia 06.03.2009
Kierownik Zamawiającego
Pozostałe informacje na temat przetargu można uzyskać na stronie www.bip.kochanowice.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl