Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP
loading...
  • Wpis
  • Podobne wpisy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nazwa zadania:
Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową kotłowni dla budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji i Remizy Strażackiej, budynku Wielofunkcyjnego i budynku Szkolno-Przedszkolnego”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Strona www.kochanowice.pl
E-mail gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 800 do 1400
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opracowanie dokumentacji i wykonanie następujących robót w budynkach użyteczności publicznej:

– Dokumentację techniczną na modernizację kotłowni na system ogrzewania bardziej
efektywny ekologicznie i energetycznie przy zastosowaniu miału węglowego oraz
dokumentacji na wymianę instalacji c.o. i grzejników centralnego ogrzewania
spełniających wymogi norm technicznych i efektywności w 4 egz.
– Dokumentację techniczną izolacji cieplnej budynków, wymiany okien i drzwi w 4 egz.
– Kolorystykę budynków związaną z ich ociepleniem
– Specyfikację techniczną na wykonanie w/w robót na całość zadania, w rozbiciu na
poszczególne jego elementy
– Wyceny robót na całość zadania, w rozbiciu na poszczególne jego elementy (kosztorysy
inwestorskie)
– uzyskania stosownych pozwoleń na wykonanie zadania, pozwolenia na budowę jeżeli są wymagane
– wykonanie opisanego zadania
– uzyskanie wszelkich pozwoleń dopuszczających do odbioru zadania i jego użytkowania
– aktualizacja audytów energetycznych budynków

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:
71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
44.62.00.00-2 Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
45.32.10.00-3 Izolacja cieplna
44.22.10.00-5 Okna, drzwi i podobne elementy
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
– Termin wykonania dokumentacji technicznej na dzień 29.05.2009 r.
– Termin wykonania zamówienia na dzień 15.09.2010 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-03-05 do godz. 9 00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-03-05, o godz. 9 30 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-04-03.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 21206 – 2009 dnia 09.02.2009 r.


Kierownik Zamawiającego
Korekta

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Odpowiedzi na zapytania

Odpowiedzi na zapytania cd.

Odpowiedzi na zapytania cd.

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • Informacje turystyczne

    • Turystyka
    • Przyroda
      • Ścieżka dydaktyczna „Na Brzozę”
      • Walory przyrodnicze
      • Pomniki przyrody
    • Historia
    • Zabytki
    • Baza noclegowa
      • Schronisko Młodzieżowe
      • Agroturystyka
      • Inne
    • Restauracje
    • Hale sportowe
    • Boiska sportowe i place zabaw
  • Straż Gminna

    • Ogłoszenia Straży Gminnej
    • Akty prawne
    • Fotoradar
    • Zwierzaki
  • Odpady – podmenu

    • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Harmonogram odbioru odpadów
    • Zasady segregacji
    • Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
    • PSZOK
    • Odpady w liczbach
    • Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
    • Podstawy prawne
    • Ciekawostki
    • Kontakt – gospodarka odpadami
  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Transport Publiczny
    • RODO
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Sołectwa
    • Profilaktyka
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
    • Ukraina
    • Czyste powietrze
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Nieodpłatna pomoc prawna
    • System Informacji przestrzennej
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 13-lkgs
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice


    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie



    Telefon:
    34 3533 (100-102)



    Email:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset