OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Budowa chodnika w ciągu ul. Ks. Pawła Misia w Jawornicy”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8.00 do 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem opracowania jest projekt pn.: „Budowa chodnika w ciągu ul. Ks. Pawła Misia w Jawornicy”.
Zakres robót objętych projektem przewiduje:
– niezbędne prace przygotowawcze,
– wykonanie robót rozbiórkowych (frezowanie ist. nawierzchni jezdni na szerokości 1m),
– wykonanie robót ziemnych,
– wykonanie kanalizacji deszczowej,
– wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, zjazdów i wejść do posesji,
– humusowanie skarp wraz z obsianiem,
– regulację pionową urządzeń infrastruktury technicznej.
Wspólny Słownik Zamówień:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja techniczną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) utylizacja elementów z rozbiórki,
2) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
3) uporządkowanie terenu po budowie,
4) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia – do dn. 30.09.2013 roku.
Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru dla swej skuteczności musi zawierać adnotację Inspektora Nadzoru o sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentów odbiorowych oraz możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia).
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć zrealizowanie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodników wraz z kanalizacją deszczową o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto każda – (Załącznik nr 4 do SIWZ)
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ (wzór oświadczenia).
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje:
a) osobą, która zapewni kierowanie budową, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi – załącznik nr 3 do SIWZ (wzór).
Natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług trans granicznych, wydanymi przez właściwe Rady Izby Inżynierów albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 150.000 PLN
7.2. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 p.z.p., oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
7.3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu należy przedłożyć:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – (Załącznik nr 1 do SIWZ)
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru– dotyczy to wyłącznie osób prawnych.
Natomiast w stosunku do osób fizycznych złożenia oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo (składają je wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna).
Brak w ofercie w/w. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 p.z.p. (o ile Zamawiający zdecyduje się na dokonanie wezwania w w/w trybie) stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
9.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
KRYTERIUM: CENA 100%
9.2. Punkty przyznawane za podane w pkt 7.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena najniższej oferty
C = —————————– x 100 % x 100 pkt.
Cena badanej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z treścią SIWZ oraz ustawą Prawo zamówień publicznych i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.
9.3. Obliczając cenę oferty należy:
• sporządzić kosztorys ofertowy w oparciu o podane w przedmiarze robót podstawy wyceny,
• cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje
• cena za oferowany przedmiot zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen,
• cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego
• cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14.08.2013 do godz. 1000
Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat) Oferty zostaną otwarte dnia: 14.08.2013 o godz. 1015
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice Pokój nr : Sala Narad, I piętro XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu
zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 294032 – 2013 dnia 25.07.2013 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl