OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: Nr GIR-341/05/10
Nazwa zadania: „Dostawa węgla eko-groszku do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Kochanowicach na sezon grzewczy 2010/2011”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
tel. 034/3533-100 fax. 034/3533-105
www.kochanowice.pl
gmina@kochanowice.pl
godziny urzędowania: 8 00- 1500 II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: http://www.bip.bazagmin.pl/kochanowice/ lub można ją odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14 w godz. od 8:00 do 15:00.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla eko-groszku o kaloryczności nie mniejszej niż 29 000 kJ/kg, w ilości ok. 130,00 ton na sezon grzewczy 2010/2011 (przeciętna wielkość pojedynczej dostawy do: 30,00 t i 5,00 t) do budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Kochanowicach:
– kotłowni budynku wielofunkcyjnego w Kochanowicach ul. Lubliniecka 7
– kotłowni budynku Wiejskiego Domu Spotkań w Droniowicach ul. Ogrodowa.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
09.11.12.10-5 Węgiel kamienny,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od momentu podpisania umowy do 31 maja 2011 r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki (oświadczenie oferenta załącznik nr 2 do SIWZ):
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowa zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie poniższego kryterium:
Nazwa kryterium Waga Sposób punktowania
Cena 100 Cena brutto najniższa /cena brutto badana x 100
Maksymalna ilość punktów – 100.
Oferta, która uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie warunki zawarte w SIWZ zostanie uznana za najkorzystniejszą. X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta w sprawie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Dostawa węgla eko-groszku”, na adres:
Urząd Gminy w Kochanowicach
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
Sekretariat – pokój nr 11
do dnia 30 września 2010 r. do godz. 10:00
XI. Termin związania ofertą:
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 30 października 2010 r.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. XV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 303466-2010 dnia 23.09.2010 r.
Zatwierdzam:
Wójt Gminy Kochanowice
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl