OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nazwa zadania : Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – dostawa oprogramowania w gminie Kochanowice
Nazwa zadania : Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – dostawa oprogramowania w gminie Kochanowice
Działając na podstawie art. 39 i art. 43 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Strona: www.kochanowice.pl
e-mail:gmina@kochanowice.pl Godziny urzędowania: 7.30 – do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.kochanowice.pl , www.bip.kochanowice.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie 1.
Dostawa systemu operacyjnego Windows, licencja OEM na Microsoft Windows 7 Professional PL uprawniająca do używania Microsoft Windows XP Professional PL lub równoważny – 5 kpl;
CPV 48620000-0 Systemy operacyjne
CPV 48624000-8 Pakiety oprogramowanie dla systemów operacyjnych komputerów
osobistych (PC)
CPV 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
Zadanie 2.
Dostawa programu do zarządzania zawartością danych Total Commander 7.xx z licencją dla 10 użytkowników lub równoważnego – 1 kpl.
CPV 48783000-5 Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej, częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1: 10 dni o daty podpisania umowy.
Zadanie 2: 10 dni o daty podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie niżej wymienionych warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
– nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych także w rozdz. VII, pkt. 1 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu,
– nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
– wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
– złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
– nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
– niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
– zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
– wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
– zawiera błędy w obliczeniu ceny,
– wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3,
– nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
– nie wyrażenia zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1
b. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 Prawa zamówień publicznych(według wzoru Zamawiającego) – Załącznik nr 2
c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
d. zaświadczenie w właściwego organu podatkowego oraz ZUS, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
f. wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej trzech dostaw podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania (Zadanie 1, 2)– Załącznik nr 4
g. dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane powyżej zostały wykonane należycie ( referencje)
2. Dokumenty wymagane w przypadku podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
a/ dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b/ zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. VII pkt.4 ppkt. 1 od b do d dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010 – 06 – 09 do godz. 10 00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice Pokój nr: 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010 – 06 – 09 o godz. 10 15 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Pokój nr: Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 152882 dnia 01.06.2010r.
Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl