OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana
GIR-5541/G/9/07
Kochanowice,dnia 2007-03-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana
Nazwa zamówienia:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w 2007 roku na terenie gminy Kochanowice
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
Kod 42 – 713 kochanowice
Strona www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania:
od 8-00 do 15-00
2) Określenie trybu zamówienia:
tryb- przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: sposób uzyskania SIWZ cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: nie odpłatne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
adres strony internetowej: www.kochanowice.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych -remonty w zakresie drogownictwa obejmujące drogi powiatowe i drogi gminne na terenie gminy Kochanowice
-nie dopuszcza się ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
45233140-2,
45233142-6,
45233141-9 Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia: 31.12.2007r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
– dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
– aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
– dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawowy obowiązek nakładają posiadanie takich uprawnień,
– oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
– wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi powinien dysponować wykonawca(wykonawca musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 frezarką do nawierzchni bitumicznych, 1 piłą do cięcia asfaltu, walcem stalowym min. 6 ton, 1 samochodem samowyładowawczym o ład. min. 8ton, 1 zagęszczarką, 1 układarką do masy, równiarką drogową, skrapiarką, rozsypywaczem do grysów, ładowarką,sprzętem do regulacji poboczy)z dokumentami potwierdzającymi stan ich dyspozycyjności ( kopie dok. zakupu, lub umowa wynajmu),
– wykaz robót stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie,
– polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8) Informacja na temat wadium:
nie przewiduje sie wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Najniższa cena | 100% |
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
Kod 42 – 713 Kochanowice
Pokój nr 11- sekretariat UG
do dnia 2007-04-04 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Gmina Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
Kod 42 – 713 kochanowice
Sala Narad UG dnia 04.04.2007r o godz. 10:10
12) termin związania ofertą:
okres 30 dni , tj. do dnia 2007-05-04
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie ma
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
nie ma
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
nie ma
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl