Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP
loading...
  • Wpis
  • Podobne wpisy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana

GIR-5541/G/9/07
Kochanowice,dnia 2007-03-19

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – robota budowlana

Nazwa zamówienia:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w 2007 roku na terenie gminy Kochanowice
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
Kod 42 – 713 kochanowice
Strona www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania:
od 8-00 do 15-00

2) Określenie trybu zamówienia:
tryb- przetarg nieograniczony

3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: sposób uzyskania SIWZ cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: nie odpłatne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
adres strony internetowej: www.kochanowice.pl

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych -remonty w zakresie drogownictwa obejmujące drogi powiatowe i drogi gminne na terenie gminy Kochanowice
-nie dopuszcza się ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV:
45233140-2,
45233142-6,
45233141-9 Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)Główny przedmiot
Dodatkowe przedmioty

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia: 31.12.2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
– aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
– dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
– aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
– dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawowy obowiązek nakładają posiadanie takich uprawnień,
– oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
– wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi powinien dysponować wykonawca(wykonawca musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 frezarką do nawierzchni bitumicznych, 1 piłą do cięcia asfaltu, walcem stalowym min. 6 ton, 1 samochodem samowyładowawczym o ład. min. 8ton, 1 zagęszczarką, 1 układarką do masy, równiarką drogową, skrapiarką, rozsypywaczem do grysów, ładowarką,sprzętem do regulacji poboczy)z dokumentami potwierdzającymi stan ich dyspozycyjności ( kopie dok. zakupu, lub umowa wynajmu),
– wykaz robót stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie,
– polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8) Informacja na temat wadium:
nie przewiduje sie wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
Najniższa cena 100%

10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
Kod 42 – 713 Kochanowice
Pokój nr 11- sekretariat UG
do dnia 2007-04-04 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Gmina Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
Kod 42 – 713 kochanowice
Sala Narad UG dnia 04.04.2007r o godz. 10:10

12) termin związania ofertą:
okres 30 dni , tj. do dnia 2007-05-04

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie ma

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
nie ma

15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
nie ma

Specyfikacja, załączniki 1-9

Przedmiar robót – załącznik 10

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • Informacje turystyczne

    • Turystyka
    • Przyroda
      • Ścieżka dydaktyczna „Na Brzozę”
      • Walory przyrodnicze
      • Pomniki przyrody
    • Historia
    • Zabytki
    • Baza noclegowa
      • Schronisko Młodzieżowe
      • Agroturystyka
      • Inne
    • Restauracje
    • Hale sportowe
    • Boiska sportowe i place zabaw
  • Straż Gminna

    • Ogłoszenia Straży Gminnej
    • Akty prawne
    • Fotoradar
    • Zwierzaki
  • Odpady – podmenu

    • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Harmonogram odbioru odpadów
    • Zasady segregacji
    • Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
    • PSZOK
    • Odpady w liczbach
    • Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
    • Podstawy prawne
    • Ciekawostki
    • Kontakt – gospodarka odpadami
  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Transport Publiczny
    • RODO
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Sołectwa
    • Profilaktyka
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
    • Ukraina
    • Czyste powietrze
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Nieodpłatna pomoc prawna
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 13-lkgs
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice

    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie


    Telefon:
    34 3533 (100-102)


    Fax:
    34 353 31 05


    Mail:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset