OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty drogowe
GIR 341/D/2/07
Kochanowice, dnia 31.07.2007 r.
nazwa zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubecko – ul. Glinicka
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8:00 do 14:00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kochanowice.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonanie wyrównania i wyprofilowanie istniejącej podbudowy równiarką z uwałowaniem, wykonanie warstwy wyrównawczej wzmacniającej z 2-ch warstw tłucznia, jednej warstwy z destruktu asfaltowego i zamknięcie podbudowy warstwą podwójną grysów stabilizowanych emulsją na pow. 2600 m2
Wspólny Słownik Zamówień:
45 23 31 24 –42 Drogi dojazdowe
45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
30.09.2007 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia
2. dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przez posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej ( z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne) na kwotę 160.000,00 zł.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących
3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 uPzp. Albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub innych dokumentów rejestrowych
4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.
7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót odpowiadających rodzajem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 160.000,00 zł., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej
10. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
12. kosztorys szczegółowy.
8) Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Najniższa cena | 100 |
10) miejsce i termin składania ofert:
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 – sekretariat
do dnia 21.08.2007 do godz. 09:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Sala narad- I piętro
dnia 21.08.2007 r o godz. 10:00.
12) termin związania ofertą okres 30 dni od dnia terminu składania ofert
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl