OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty drogowe
Nazwa zamówienia
Budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Parkowej w Kochcicach gm. Kochanowice
1/ Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona WWW.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8;00 do 15;00
2/ Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych
3/ Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: WWW.kochanowice.pl ( SIWZ – bezpłatna)
4/ Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Parkowej na odcinku o długości 833mb.i szerokości 1,5 m wraz z wjazdami do wszystkich posesji na tym odcinku drogi, roboty pomiarowe przy robotach liniowych, korytowanie, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika: podbudowa z kruszywa łamanego, podsypka piaskowa , nawierzchnia z kostki brukowej 8cm, częściowa wymiana krawężnika na ławie betonowej, zarurowanie rowu na odcinku 18mb, dobudowa studni rewizyjnych i kratek ściekowych z przykanalikami, zagospodarowanie terenu, przebudowa urządzeń elektroenergetycznych oraz wymiana oprawy oświetleniowej.
Nie dopuszcza się ofert częściowych.
Wspólny słownik zamówień:
45 23 32 22 – 1 roboty w zakresie chodników
28 11 22 25 – 3 słupy energetyczne
45 31 12 00 – 2 roboty w zakresie opraw elektrycznych
5/ Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6/ Termin wykonania zamówienia:
31 październik 2008r.
7/ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków;
Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1.są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia,
2.dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przez posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej ( z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne) na kwotę co najmniej 300.000,00zł.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy):
1.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
Ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących
3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub innych dokumentów rejestrowych
4.oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasie rolniczego ubezpieczenia Społecznego
5.dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.
7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. wykaz wykonanych w okresie pięciu lat co najmniej 3-ch robót odpowiadających rodzajem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00zł. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej
10 informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
12. kosztorys szczegółowy
8/ Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
9/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
I Nazwa kryterium I waga I
—————————————————————————
I najniższa cena I 100 I
—————————————————————————
10/ miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 I piętro sekretariat UG
Do dnia 29 sierpnia 2008r. do godz. 9-tej
11/ miejsce i termin otwarcia ofert
Urząd Gminy Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Sala narad – I piętro sekretariat UG
Dnia 29 sierpnia do godz. 10.00
12/ termin związania z ofertą:
okres 30 dni od dnia terminu składania o0fert
13/ informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
14/ informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
15/ informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
16/ Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień publicznych nr 185537 – 2008 z dnia 08.08.2008r.
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl