Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP
loading...
  • Wpis
  • Podobne wpisy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty drogowe

Nazwa zamówienia
Budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Parkowej w Kochcicach gm. Kochanowice

1/ Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona WWW.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8;00 do 15;00

2/ Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych

3/ Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: WWW.kochanowice.pl ( SIWZ – bezpłatna)

4/ Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Parkowej na odcinku o długości 833mb.i szerokości 1,5 m wraz z wjazdami do wszystkich posesji na tym odcinku drogi, roboty pomiarowe przy robotach liniowych, korytowanie, wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika: podbudowa z kruszywa łamanego, podsypka piaskowa , nawierzchnia z kostki brukowej 8cm, częściowa wymiana krawężnika na ławie betonowej, zarurowanie rowu na odcinku 18mb, dobudowa studni rewizyjnych i kratek ściekowych z przykanalikami, zagospodarowanie terenu, przebudowa urządzeń elektroenergetycznych oraz wymiana oprawy oświetleniowej.

Nie dopuszcza się ofert częściowych.

Wspólny słownik zamówień:

45 23 32 22 – 1 roboty w zakresie chodników
28 11 22 25 – 3 słupy energetyczne
45 31 12 00 – 2 roboty w zakresie opraw elektrycznych

5/ Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6/ Termin wykonania zamówienia:
31 październik 2008r.

7/ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków;
Opis warunków udziału w postępowaniu ( z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia,
2.dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przez posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej ( z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne) na kwotę co najmniej 300.000,00zł.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy):

1.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
Ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
2.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących
3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub innych dokumentów rejestrowych
4.oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasie rolniczego ubezpieczenia Społecznego
5.dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.
7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. wykaz wykonanych w okresie pięciu lat co najmniej 3-ch robót odpowiadających rodzajem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00zł. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej
10 informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
12. kosztorys szczegółowy

8/ Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy

9/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

I Nazwa kryterium I waga I
—————————————————————————
I najniższa cena I 100 I
—————————————————————————

10/ miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 I piętro sekretariat UG

Do dnia 29 sierpnia 2008r. do godz. 9-tej

11/ miejsce i termin otwarcia ofert

Urząd Gminy Kochanowice
Ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Sala narad – I piętro sekretariat UG
Dnia 29 sierpnia do godz. 10.00

12/ termin związania z ofertą:
okres 30 dni od dnia terminu składania o0fert

13/ informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy

14/ informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy

15/ informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy

16/ Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień publicznych nr 185537 – 2008 z dnia 08.08.2008r.

Specyfikacja istotnuch warunków zamówienia

Przedmiar robót

Przedmiar robót elektrycznych

Wymagania ogólne

Odtworzenie trasy

Rozbiórka elementów drogowych

Sieć elektroenergetyczna

Roboty ziemne

Wykonanie wykopów

Kanalizacja deszczowa

Oczyszczanie

Podbudowa z kruszywa

Podbudowa z kruszywa II

Nawierzchnia z betonu

Nawierzchnia kostka brukowa

Umocnienia skarpy i rowy

Oznakowanie poziome

Oznakowanie pionowe

Krawężniki betonowe

Betonowe obrzeża

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Transport Publiczny
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Sołectwa
    • Profilaktyka
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
    • Ukraina
    • Czyste powietrze
    • Cyberbezpieczeństwo
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 12-spichlerz
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice

    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie


    Telefon:
    34 3533 (100-102)


    Fax:
    34 353 31 05


    Mail:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset