Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP
loading...
  • Wpis
  • Podobne wpisy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nazwa zadania:
„Zakup samochodu osobowego – mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907), Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8.00 do 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kochanowice.pl

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu osobowego – mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Zakup samochodu został dofinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic miedzy regionami II.
2. Opis techniczny:
a) Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy – wyprodukowany w 2013r. z przebiegiem do 500 km,
b) Oferowany pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.), samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologację na samochód bazowy i potwierdzenie przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez stację kontroli pojazdów,
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) wymagane przez Zamawiającego zawarte zostały w załącznik nr 5 do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień:
34.11.44.00-3 Minibusy
34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia – do dn. 22.11.2013 roku.
Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru dla swej skuteczności musi zawierać adnotację Inspektora Nadzoru o sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentów odbiorowych oraz możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1. ustawy Pzp, dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
b)posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ust. 1 pkt 1) spełniają łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 2) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).
5. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania , Wykonawcy powinni złożyć:
a) Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 5 ust.1 pkt 1) Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy Pzp – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone oddzielnie.
c) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2), 3) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 2 i 3 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
9. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
10. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.
11. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
12. Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom. Do oferty należy załączyć:
1. Fotografie, prospekty przedstawiające oferowany przedmiot zamówienia tj.:
– mikrobus z zewnątrz,
– mikrobus –wewnątrz.
2. Opis przedmiotu zamówienia tj. opis techniczny pojazdu, jego wyposażenia potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 5.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt

CN
KC = x 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
COB

Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 29.10.2013r. do godz. 9.00
Urząd Gminy Kochanowice,
ul. Wolności nr 5,
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)

Oferty zostaną otwarte dnia: 29.10.2013r. o godz. 9.15
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5,
42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.

XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 221037 – 2013 dnia 22.10.2013 r.


Wójt Gminy Kochanowice

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • Informacje turystyczne

    • Turystyka
    • Przyroda
      • Ścieżka dydaktyczna „Na Brzozę”
      • Walory przyrodnicze
      • Pomniki przyrody
    • Historia
    • Zabytki
    • Baza noclegowa
      • Schronisko Młodzieżowe
      • Agroturystyka
      • Inne
    • Restauracje
    • Hale sportowe
    • Boiska sportowe i place zabaw
  • Straż Gminna

    • Ogłoszenia Straży Gminnej
    • Akty prawne
    • Fotoradar
    • Zwierzaki
  • Odpady – podmenu

    • Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Harmonogram odbioru odpadów
    • Zasady segregacji
    • Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
    • PSZOK
    • Odpady w liczbach
    • Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
    • Podstawy prawne
    • Ciekawostki
    • Kontakt – gospodarka odpadami
  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Transport Publiczny
    • RODO
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Sołectwa
    • Profilaktyka
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
    • Ukraina
    • Czyste powietrze
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Nieodpłatna pomoc prawna
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 13-lkgs
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice

    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie


    Telefon:
    34 3533 (100-102)


    Fax:
    34 353 31 05


    Mail:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset