OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Zakup samochodu osobowego – mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907), Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 8.00 do 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu osobowego – mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Zakup samochodu został dofinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic miedzy regionami II.
2. Opis techniczny:
a) Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy – wyprodukowany w 2013r. z przebiegiem do 500 km,
b) Oferowany pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.), samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologację na samochód bazowy i potwierdzenie przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez stację kontroli pojazdów,
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) wymagane przez Zamawiającego zawarte zostały w załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień:
34.11.44.00-3 Minibusy
34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia – do dn. 22.11.2013 roku.
Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru dla swej skuteczności musi zawierać adnotację Inspektora Nadzoru o sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokumentów odbiorowych oraz możliwości zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1. ustawy Pzp, dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
b)posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 6.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ust. 1 pkt 1) spełniają łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 2) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).
5. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania , Wykonawcy powinni złożyć:
a) Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 5 ust.1 pkt 1) Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy Pzp – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone oddzielnie.
c) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2), 3) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 2 i 3 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
9. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
10. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.
11. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
12. Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom. Do oferty należy załączyć:
1. Fotografie, prospekty przedstawiające oferowany przedmiot zamówienia tj.:
– mikrobus z zewnątrz,
– mikrobus –wewnątrz.
2. Opis przedmiotu zamówienia tj. opis techniczny pojazdu, jego wyposażenia potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 5.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt
CN
KC = x 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
COB
Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN – najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 29.10.2013r. do godz. 9.00
Urząd Gminy Kochanowice,
ul. Wolności nr 5,
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
Oferty zostaną otwarte dnia: 29.10.2013r. o godz. 9.15
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5,
42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 221037 – 2013 dnia 22.10.2013 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl