Podział nieruchomości II etap
|
|||
Jednostka prowadząca:
Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy (pok. Nr 1)
Wymagane dokumenty:
4 egz. projektu podziału sporządzonego przez uprawnionego geodetę na mapie zasadniczej w skali 1:1000 przyjętego wstępnie do Powiatowego Ośrodka Geodezyjno-Kartograficznego
Protokół z przyjęcia granic nieruchomości (ksero)
Wykaz zmian gruntowych
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro podawcze Urzędu Gminy pok. Nr 7, bądź drogą elektroniczną : gmina@kochanowice.pl
Opłaty:
Zwolniono z opłaty skarbowej zgodnie z art. 2 pkt. 1 lit. h Ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225 poz. 1635)
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 ust. 3 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz.267), czyli nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014 r. poz. 518)
Tryb odwoławczy:
Za pośrednictwem Wójta Gminy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Formularze i załączniki:
Druk o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości II etap
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
-
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl