Projekty unijne
  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
  • logo

  • English
  • Deutsch
  • Polski
  • A  A  A  A  
logo

Gmina Kochanowice

serwis informacyjny Urzędu Gminy

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Galerie
  • Wydarzenia
  • Urząd Gminy
  • Kontakt
  • Filmy
  • BIP

Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia

herb

Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice
tel.: (34) 3533100-102
fax: (34) 3533105
e-mail: gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania
Poniedziałek 7:30-15:30
Wtorek 7:30-16:00
Środa 7:30-15:30
Czwartek 7:30-15:30
Piątek 7:30-15:00

Karta Informacyjna

Sprawa

Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia

I. Wymagany wniosek

  • Wniosek Z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia występuje Inwestor bądź wyznaczony przez niego pełnomocnik.
II. Wymagane załączniki

      1. Poświadczona przez właściwy organ

kopia mapy ewidencyjnej

      obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, wraz z terenem działek sąsiednich

w 3 egzemplarzach.

      2. W postępowaniu dotyczącym przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko

raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w 3 egzemplarzach, wraz z jego zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych.

      3. W postępowaniu dotyczącym przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko

kartę informacyjną przedsięwzięcia w 3 egzemplarzach, wraz z jej zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych.

      4.

Wypis z ewidencji gruntów

      obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na którym będzie oddziaływać przedsięwzięcie.
      5. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
    6. W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć pełnomocnictwo.
III. Dokumenty do wglądu

  • oryginał pełnomocnictwa, w przyopadku przedłożenia kopii tego dokumentu
  • Odpis aktualny z rejestru KRS – celem wskazania osób upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa
IV. Opłaty*

  • We wszystkich przypadkach opłata pobierana jest w momencie składania wniosku o dokonanie czynności urzędowej:
    – decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia – 205,00 zł.
    – decyzja o przeniesieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia – 105,00 zł.
    – pełnomocnictwo – 17,00 zł.
V. Termin załatwienia sprawy

  • Wydanie decyzji środowiskowej wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, w tym przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, co może skutkować wydłużeniem trwania postępowania administracyjnego. Wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminach wskazanych w Kodeksie postępowania administracyjnego – do 2 miesięcy, z możliwością przedłużenia.
VI. Miejsce i sposób załatwienia sprawy

  • Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy – stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska, leśnictwa pokój 14 tel (34) 3533100 wewn. 134 Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w pokoju 14. Decyzja zostaje wysłana pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres wnioskodawcy lub wnioskodawca odbiera osobiście w pokoju nr 14.
VII. Tryb odwoławczy

  • Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Częstochowie za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
VIII. Opłaty za odwołanie

  • brak
IX. Podstawa Prawna

  • – art. 59 i następne ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach na środowisko (Dz. U. Nr 199,m poz. 1227 z późn. zm.)
    – ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98. poz. 1071 z póź. zm.)
    – rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r.w sprawie rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397)
X. Uwagi

  • brak
Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu lub przelewem na konto Urzędu Gminy Kochanowice w BS Koszęcin O/Herby nr: 91 8288 1014 2001 0100 0607 0107 w tytule podając „OPŁATA SKARBOWA ZA DECYZJĘ ŚRODOWISKOWĄ”.

 

PrintFriendly and PDFDrukuj lub eksportuj do PDF

  • pas
    • Odpady
    • Ekologia
    • ZOG ZOSP RP
    • Rolnictwo
    • Sport
    • Wieści Gminne
    • Gmina w skrócie
    • Oświata
    • Turystyka
    • GOPS
    • Wydarzenia
    • Jakość powietrza
    • Transport Publiczny
    • Wirtualne biuro
    • Kultura
    • Wybory
    • GCKiI
    • Skrzynka Podawcza
    • Przetargi
    • Sołectwa
    • Profilaktyka
    • Biblioteka
    • Projekty Unia Europejska
    • Ukraina
    • Czyste powietrze
    • Cyberbezpieczeństwo
  • pas
  • 2-partnerstwo2-partnerstwo 1-mapa-gminy 12-spichlerz
  • 15-ewidencja3-urzad-skarbowy 4-osp 6-schronisko 7-dogtreking 8-6latki 9-wybory2014 10-nss 11-gminny-portal-mapowy 13-swgip 14-nsr
  • pas
  • Urząd Gminy Kochanowice

    Adres:
    ul. Wolności 5
    42-713 Kochanowice
    woj. śląskie


    Telefon:
    34 3533 (100-102)


    Fax:
    34 353 31 05


    Mail:
    gmina@kochanowice.pl



logo
  • Kontakt
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Urząd skarbowy
  • Schöllkrippen
  • Portal mapowy
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Dogtrekking
  • Aktualności
  • Mapa strony
  • Mikroporady
  • Urząd Gminy
  • Deklaracja dostępności WCAG 2.1
  • Godziny urzędowania
  • Pn 7:30 - 15:30
  • Wt 7:30 - 16:00
  • Śr 7:30 - 15:30
  • Czw 7:30 - 15:30
  • Pt 7:30 - 15:00
top

Copyright © 2016 Gmina Kochanowice



Przewiń do zawartości
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Szarość
  • Wysoki Kontrast
  • Negatyw
  • Jasne tło
  • Podkreślenie linków
  • Czytelna czcionka
  • Reset