ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Niniejszym zawiadamiamy o unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne nr IT 03/11/2009 na zadanie pn.: „Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Dostawa elektronicznego obiegu dokumentów w Gminie Kochanowice” – Zadanie nr 1 – dostawa programu do elektronicznego obiegu dokumentów.
Unieważnienie postępowania nastąpiło z powodu obarczenia postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w oparciu o art.93 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.).
Na decyzję o unieważnieniu postępowania przysługuje protest, który należy wnieść bezpośrednio do zamawiającego w terminie 10 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji.
Wójt Gminy Kochanowice
Informacje turystyczne
Straż Gminna
Odpady – podmenu
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów
- Zasady segregacji
- Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
- PSZOK
- Odpady w liczbach
- Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne
- Podstawy prawne
- Ciekawostki
- Kontakt – gospodarka odpadami
-
Urząd Gminy Kochanowice
Adres:ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
woj. śląskie
Telefon:34 3533 (100-102)
Email:gmina@kochanowice.pl