Uprzejmie informuję, iż 30 września 2025 r. (wtorek) upływa termin wniesienia III raty opłaty za posiadanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2025 r.
Przypominamy że Ww. termin jest nieprzekraczalny!
Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych.
Niedokonanie opłaty w odpowiedniej wysokości i w określonym terminie skutkuje nałożeniem kary finansowej w wysokości 30% wartości koncesji w danym roku. W przypadku nieuiszczenia opłaty wraz z wyliczoną karą w ciągu 30 dni od wskazanego terminu koncesję cofa się.
Zachęcamy aby opłat dokonywać NA KONTO URZĘDU GMINY KOCHANOWICE
nr 91 8288 1014 2001 0100 0607 0107
TYTUŁEM: „opłata raty III za posiadanie koncesji w 2025 r. NAZWA PRZEDSIĘBIORCY”
Z dniem 1 lipca 2011 r. zniesiono obowiązek przedkładania zaświadczeń o dokonaniu opłaty za posiadanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych.
W związku z powyższym przedsiębiorcy zobowiązani są do przedłożenia w hurtowni, przy zakupie alkoholu, odpowiedniego dowodu potwierdzającego dokonanie opłaty za posiadanie zezwolenia (kwit opłaty, potwierdzenie przelewu) – zamiast dotychczasowego zaświadczenia o dokonaniu tej opłaty wydanego przez Wójta Gminy Kochanowice.